Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat neporušenost obalu. Porušený obal je nutné zaznamenat do přepravního listu. I porušenou zásilku můžete převzít, skryté vady lze nahlásit až 3 dny zpětně přepravní společnosti.
Pokud potřebujete zboží reklamovat, vytiskněte si Reklamační formulář a vyplněný ho přiložte do balíčku ke zboží. Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Veškeré reklamované zboží zasíláme zpět výrobci, abychom zajistili relevantní vyřízení.
V případě uznané reklamace máte právo na proplacení nákladů vynaložených při zaslání zboží k nám.
Zboží na reklamaci můžete donést osobně na adresu: Knovíz 60, 274 01
nebo zaslat zásilkovnou na pobočku: Zbox Knovíz, Knovíz 15
Zboží zakoupené přes eshop můžete do 14 dní (včetně) vrátit. Nemusíte tisknout žádný Formulář na vrácení zboží (ale můžete), jen nám prosím dejte vědět, že zboží zasíláte zpět. Vrácení zboží probíhá na vaše náklady. My vám do 14 dnů od přijetí zásilky zpět, vrátíme peníze (a to včetně nákladů na zaslání zásilky k vám).
Přečtěte si prosím Obchodní podmínky, kde se dozvíte detailní informace.